Aquest dimarts, 11 de desembre, fem la presentació de la cursa Vertical Montserrat al Centre Excursionista de Catalunya, carrer Paradís, 10, a les 17.00 hores. Amb més de 2.000 esglaons, és una de les competicions més dures del circuit mundial de curses verticals.
Intervindran Eduard Freixedes, director dels Serveis Territorials del Departament d’Interior a la Catalunya Central, Ricard Font, president del Consell d’Administració de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Xavier Aparicio, gerent del Patronat de la Muntanya de Montserrat, Lluís Gómez, vicepresident 2n del Centre Excursionista de Catalunya i l'Oriol Bota, director de l’Obra Social de Sant Joan de Déu, a més d'un dels bombers impulsors del projecte, l'Arnau Fabregat i Emma Roca, bombera i padrina de la 2a edició de la Vertical de Montserrat.
Tant la cursa de muntanya de Cercs com la Vertical Montserrat se sumen a la iniciativa solidària iniciada amb el calendari Bombers amb causa que enguany arriba ja a la seva vuitena edició. Els fons aconseguits es destinaran a la infància en risc: per una banda, a la recerca biomèdica en malalties infantils i, per una altra, als projectes socials per infants en situació vulnerable.