Apadrinat per l’actor i presentador de televisió Quim Masferrer, l’arròs solidari dels 60 aniversari del grup Família Nuri ha aconseguit recaptar 4.202 € gràcies a tothom qui l’ha demanat als seus restaurants mentre ha durat la campanya Padrins Arrossaires.
Celebrant el 60è aniversari, el grup Família Nuri va aprofitar per engegar la quarta edició de PADRINS ARROSSAIRES, una iniciativa amb la qual es recapten fons per a projectes solidaris de la ciutat de Barcelona. En aquest cas, el Quim Masferrer va escollir Bombers amb Causa com a projecte beneficiari.
El xec solidari el va recollir la Manoli i el Miquel de Bombers amb Causa i l’Oriol Bota, director de l’Obra Social de Sant Joan de Déu de la mà de la Laura i el Ricard de la Família Nuri.
Des del mes d’abril del 2022 fins el del 2023, demanant l’arròs del 60 aniversari als seus restaurants (Ca la Nuri, Sal Mar, Xiroi, Arrozal i Bar Nuri), participaves amb 0,50 € en el projecte Bombers amb Causa 2024, amb la finalitat de recaptar diners per a la recerca de malalties infantils i programes socials d’atenció a la infància dels centres de Sant Joan de Déu.
MOLTES GRÀCIES a tothom que ha posat un granet d’arròs a la causa! Ens ajudes a poder impulsar projectes per a la infància vulnerable que milloren la seva vida i els ofereixen noves oportunitats.