El passat 9 de març, durant la celebració de la Festa del Patró dels Bombers, es va lliurar un premi com a reconeixement per part del Cos de Bombers del Principat d'Andorra, a Bombers amb causa per la seva lloable i altruista tasca realitzada en projectes socials. Va entregar el guardó el Ministre d'Afers Socials, Justícia i Interior, Xavier Espot i el va recollir l'Arnau Fabregat en mom de Bombers amb Causa.
L'acte també va comptar amb la presència i els parlaments del cap de Govern del Principat d'Andorra, Antoni Martí Petit; i el director del Cos de Bombers d'Andorra, Joan Carles Recasens
Recordeu que el Cos de Bombers d'Andorra es va unir al projecte Bombers amb Causa l'any 2014 i va començar a col·laborar en l'edició del calendari 2015.